times square bowling shisha sound -.-

fest of all nk story ape yg berlaku harinie harinie pergi lepak TS dengan my boyfie acap finygi ikhwan ziera n ramai lagi sumpah fest time aku lepak ngn korang semua best duhh lepak ngn korang semua :D smpi smpi TS straight pergi bowling tuk ape lagi kalau bukan tuk main bowling an :P tapi fantagiro tk main sbb kalau main pun bola masuk longkang so better tk payah main an buad habes duit je >.< haha :D yg main bowling my boyfie dgn ikhwan depa lawan satu sama lain depa main 2 game fest game my boyfie menang second game ikhwan menang so keputusannya SERI -.- bored an keputusan seri bab tk tahu spe yg menang bhahaha^^ than pergi lepak BB ade kwn boyfie cari barang so juz follow je lah -.-than pergi balik TS tuk tgk wayang tapi ticket sudah full so tk tgk wayang lah jwbnye grr >.< than pegi lepak dekad bowling bosan sungguh d sana tadi tggu orang mcm hapeh je haih tpi b4 uh time naik aiskeltor topi kwn my boyfie jatuh than my boyfie pergi cari tk jumpe so ape lagi kene baya lah an tkpe lah naty fantagiro baya ye kawan faiz kau tggu je duit dri aku taww >.< than pergi restoran ape tah nama nya lupe sudah =.=' kat restoran uh teman my boyfie n kawan die layan shisha fantagiro TK HISAP okay harap mklum T_T kat sane ramai budk budk rempit je -.- my boyfie ngn kwn die hisap shisha perisa vanilla dorang kate tk sedapp haha padan muke korang sape suruh hisap bhahaha^^ than lepas uh fantagiro ngn boyfie blik dulu sbb dh lewad nk ke tusyen :D sampai rawang dlm pukul 7 lebih tk igt lah pukul brape T_T b4 tuh sgt geram ohh dengan train ye ah smpi sungai buloh kene tukar train geram betull dgn train harinie grr >.<! than smpi rwg pergi lepak ali corner mkn kejap bab perut lapar gila lah time uh so mkn kejap than masuk tusyen masuk masuk je kene sound ngn cikgu kat tempad tusyen weyy uh baru fest time ah aku masuk lmbad bile pulak aku masuk lambad hah cer kau cite ckit grr -.- suke hati kau je an kata aku slalu masuk lambad ckp baik baik sikit lah weyhh dh lah sound depan orang ramai bukan nye nk ckp slow slow bodoh betul lan an >.< gila >.<! lain kali ckp uh tye dulu jgn nk main 'bow' je tahu grr -.- sumpah kau buad aku benci dekad kau duhh >.< haiyaa than balik tusyen pergi lepak dekad ali maju dengan parents makan lagi perut aku pun dh kembung mcm nk pecah je time uh haiyaa sumpah malam nih aku byk mkn mahu naik berad badan aku nih yg aku tk suke nih naik berad badan haih -.- balik balik terus mandi than terus dating dengan blogg<3 bhahahaha^^ 


p/s : sumpah best gile keluar harinie ngn geng my boyfie nextime kite kelua lagi okay bhahahaha^^ sakit hati aku dgn cikgu kat tempad tusyen mcm hapeh je so shittt >.< lain kali kalau nk ckp pun tgk sekeliling dulu okay -.- pape pun sumpah best kelua arinie :)

No comments:

Post a Comment